Saturday, December 25, 2010

2ND CONTEST : THIS IS MY FAMILY

Saya join contest lagi...hehehehe...sebab~ telah berjaya ditag oleh....Mizzura~ Mekasihla ye kak sebab tag den..memang takleh tau kalau orang tag saya..huhuhu...terharu..

Sempena Xmas ni mane tau kot-kot sangkut hadiah yang ni..aahahaha...berangan kuat~ Malam tadi tunggu pakcik gemuk yang pakai baju merah letak adiah dalam stokin...tapi takde...huhuhu..jadi..jom cube jaya yang ni pulak~ HohOhO...



Gambar family? adusss...susah tu..susah nak ade 1 gambar yang complete semua ada sebab kami family yang BESSAAARRRRRRRRR punye...jap saya godek lappy ni ye...



Ni gambar masa raya last year...ade 2 orang tak cukup..adi n kakmas...rasenye kakmas balik ke perak masa raya tahun ni dan adi...not sure...dia lambat sampai kot..hehe..Duduk kat atas tu saya, ayah, mak, (Ouh..tak aci sungguh..si tua duduk atas..hahaha)..kat bawah yang control2 tu kaklun, akim sikepala strawberry, daus spoiler gambar (semua dah senyummmm manisss punyeee, die je yang buat gaya gitu..bakpe pon saya taktau..)..sebelah daus ialah ajib sipembaris dan chekak.ain.. Ouh..tinggal lak..atas ain tu cik pikah banyak songeh..hahaha..Ni dah kali keberapa dah duk ambil gambar kat tempat yang sama...sampai lenguh nak sengih-sengih kerang wangi dipagi raya...hahaha...tapi semua gambar pon daus wat perangai....dan inilah gambar yang TERRRRok...

Ok..sebelum orang lain cakap..baik saya ngaku...ok-ok..saya sorang je yang lari tema! mencik..mencik...sume pakai kale oren saya pakai kale ijo..wakakak...takpela..dapat same dengan kale kusi pon jadilah..hahaha


Okay...untuk turut sama join contest ini..letak banner kat bawah ni kat blog korang n linkkan ke blog Munnyra Azmie kembali..
 
Hadiah die best tau!!!
WANG TUNAI RM 50 dan OLE-OLE DARI KAMPUNG BERNILAI RM 50

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin