Tuesday, December 14, 2010

Berjimba di Wetland Putrajaya~

Sempena cuti awal Muharram haritu, setelah selesaikan apa yang patut dipagi hari..macam yang saya jawab kat entry ni~ kat bahagian final question..Ni siaran tergendala..haha..lame bebenor nak kuarkan entry ni..My sis pon dah publish entry pasal ni kat blog dia. --> Click sini

Tengahari saya mula resah, gelisah, tak tahu nak buat ape..Pastu teringatlah yang budak-budak tengah cuti sekolah~ Jadi terus siap-siap petang tu ke rumah ayah untuk menjemput mereka keluar bersiar-siar..Tetiba terbaik hati nak bawak adik-adik keluar..hahaha,,biasanya si Ain dan kaklun je yang jadi bodyguard.

Oleh sebab kekeringan idea taktau nak bawak kemana~ ditambah oleh fulus yang mengurang..maka destinasi bajet kite kali ini ialah...Wetland Putrajaya~ Berbekalkan roti tuna express, air suam dan juga air 7 UP..Kami meneruskan Geng-Pengembaraan~ hahaha..koya Upin Ipin pulak..Ouh...rupenya roti tu tak cukup..sebelum sampai wetland diorang dah hentam kasi abes..tinggal 2 keping je portion untuk si supir iaitu saya..hoho..kejam!

Sampai-sampai ajak diorang naik Menara Pandang Jauh.Seluas mata memandang woo~ masa naik gayat~
tapi one thing yang saya perasan, saya dah tak mengah lagi nak naik atas ni compare dengan 1st visit dengan kaklun dan ain dulu...wOw! adakah stamina saya dah meningkat..huehehe..sudahlah propa..makin gemuk ni..

Jom tengok gambar~
Kat atas menara pandang jauh

geram dengan pkah yang duk membebel..haha

Opss..kami berdiri ditempat duduk. Maap~
ajib dan pkah buat ape ntah

hihihi...tengok muke terpaksa posing si pkah..nasibla~

Hahaha.abaikan saya yg sedang berkawad kaki tu.. Kiri Kanan Kiri..sedia~



Skrg tgh addicted dgn function burst..

Ada banyak lagi gambar-gambar sebenarnye..lagi-lagi sejak addicted to burst function kat hp ni..sekejap je memory full..mane taknya..saya jarang delete gambar dalam hp sebab suka tengok balik..suke..suke sangat..oleh sebab hp saya taklah canggih mana...bolehla simpan 1k++ gambar dalam tu..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin