Sunday, January 23, 2011

Her new baby~

Last week~ on friday kot..lepas balik keje siap-siap~ zassss pergi ke mines untuk mencarik new baby for her..

Pergi sekali dengan tuan empunya baby baru..sebab dia yang nak beli...bukan saya ye..hehehe..saya masih setia dengan si biru saya sejak lebih 6 tahun yang lalu~ sampai ke saat dan ketika ini pon saya masih menggunakan khidmat si biru ini~ muahhh..sayang lebih~ jangan buat hal ye..takde peruntukan nak tukarkan anda lagi..huahaha

kaklun beratur nak amek money~

saya jaga line kasi clear~
Pastu pergi kat 2 kedai je yang dari 2 bulan yang lalu asyik survey jerk keje...actually kaklun penah keje kat one of kedai tu..so senang la nak kawtim sikit..

bersungguh orang ini menerangkan~

kaklun tgh pilih pujaan hatinya
Setelah survey untuk kali terakhir kat kedai tadi..kami ke kedai sebelahnye pulak~ kedai tempat kaklun penah keje~ compare the price n spec..last-last..kaklun beli jugak kat x-boss dia~


kaklun beli yang model L645
Akhirnya..lepas ni kaklun dah takleh nak berebut lappy dengan saya lagi~ die dah ada lappy yang lebih canggih dari saya..huahahaha....boleh pinjam lappy die nanti..


kalo duit terlebih banyak~ nak beli libretto ni..comelll!!!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin