Monday, January 10, 2011

Who Is Your Fav Author?

Eceh...bajet nak bagitau semua orang yang kau rajen membaca la ye....huehehehe..padahal rasenye baru start 2-3 tahun ni je kot...before ni susah payah nak membace...especially masa zaman belajar dulu...jangan harapla kan..

Untuk novel melayu, memang boleh dikatakan since sekolah rendah dah melayan...antara novel yang saya ingat saya pernah baca ofcoz novel lagenda budak setan yang sekarang ni difilemkan dan meletup-letup dengan adanya farid kamil dan lisa surihani dalam cite tu..walaupon sebenarnye novel die lebih best jika dibandingkan dengan filem tu..betapa bestnye jalan cerita lagenda budak setan ni walaupon dah lama gile bace..kalau tak salah masa saya darjah 6 kot..tapi sampai sekarang still ingat..betapa hebat penangan si ahadiat akashah ni...

Untuk novel english...author yang berjaya membuat saya tak lepaskan buku tu...tak sabar nak tahu apa yang jadi lepas tu ialah...

Hahaha,,,korang kenal tak atuk ni...nama atuk ni SIDNEY SHELDON...seriously lepas baca satu buku dia...sangat-sangat suka! Dan terus berazam nak baca kesemua novel beliau...

So far, antara novel dia yang memang berjaya buat saya tidur sekejap je waktu malam sebab tak sabar nak tahu ape jadi seterusnya ialah..







rasanya yang itu je la yang baru baca...ada banyak lagi collection novel si atuk sidney sheldon ni...jadi kepada sesapa yang ada...apalah salah kirenye anda meminjamkan kepada saya buku ni...bolehlah saya meneruskan hobi yang baik ini...membacakan boleh menambah ilmu pengetahuan..hehehe...

Google lagi collection si sidney sheldon ni..p tengok kat bawah lain-lain novel dia...





banyakkan? 

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin