Wednesday, January 26, 2011

Choki-Choki!!!

Kita stop jap entry pasal melaka ek..celcom berukband kat umah sangatlah hurmmmm...tak dapat nak cakap ape-ape..dah tak terkata.sampai tertidur-tidur nak tunggu gambar diupload kat sini..disebabkan entry-entry pasal melaka memang full dengan gambar..jadi kene siaran tergendala jap...huhu..

Kali ni kite cite pasal choki-choki ek..Nak tahu napa saya nak cite pasal choki-choki? Hehehe...Ni semua sebab hadiah yang saya baru je dapat semalam dari penganjur Peace Contest si cantik manis Ezan Idma..
Memang suprise sungguh hadiah dia..


Ni pulak gambar kemenanganku..wakaka..sungguh malu bile ezan cakap die dah tahu yang saya tahu saya akan menang~ mana ada ezan oi~ den masuk saje-saje je...huehehehehe..tapi alhamdulillah rezeki dapat merasa hadiah suprise dari ezan..itu pon sebab banyak kategori..kalau tak mungkin tak layak pon menang :(


Unik ke peace macam ni? peace bersama nemo-nemo..hahaha...mungkin unik sebab tenggelam dalam laut tapi pakai safety jacket..macammane tu? wakakaka..sah-sah macam yang saya cakap dalam entry redang dulu..staff laguna benamkan kami dan kami buat pose 2-3 saat sebelum kami kembali terapung..huehehe..

Btw, thanks again ezan for choosing me as one of ur winner..sambil type ni saya tengah makan choki-choki awak bagi tu jugak..sedapppp...dah lama tak makan~ brooch itu juga cantik! mekasih..mekasih...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin